-

Tjena, tjena. Nu var det länge sen sist, skriver här någon gång i halvåret, men bättre det än ingenting.
Det är lördagkväll och jag har lite söndagsångest redan, sportlovet är ju snart slut!
Har haft en riktigt pissig kväll, har pluggat nästan hela kvällen, tillslut hamnade jag framför någon B film på tv 3 som jag stängde av nyss för den blev för dålig.
Jag hatar känslan av att hur mycket man än pluggar så känns det ändå aldrig som om man kommer någonstans, jag är aldrig nöjd, för jag tror alltid att jag kommer hinna med mer än vad jag gör. det är lite som den där gåtan - vad är det som går och går men aldrig kommer fram till dörren - jag pluggar och pluggar men kommer ändå aldrig någon vart.
Mitt sportlov har iallafall varit bra! fick känna på våren i Paris i några dagar, sen kom jag hem och har umgåtts med kompisar.
// Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0