Raport från en pytteliten del av världen

Hej!
Håller verkligen med Maja om att det behövs uppdateras här ibland, tänkte göra det lite då och då.
Tänkte egentligen lägga upp lite bilder men orkar inte.

Den här veckan har varit seeeeeg. Hoppas nästa blir bättre.

Störredelen av veckan bestod av att plugga inför ett matteprov som var rätt avgörande för betyget, blev lite orolig eftersom jag inte var lika nervös som alla andra. Jag orkade verkligen inte bry mig, tror det gick helt okej ändå.
Har jättelite motivation för skolan just nu men försöker verkligen plugga ändå, tänker inte låta mina betyg falla pågrund av att jag tappat intresset.

Efter matteprovet hade vi en nästan helt meningslös livräddningslektion i simhallen. sen slutade vi!

Helgen har iallafall varit riktigt bra! Fredag kväll med fina kompisar, Idol, godis och massa jullåtar(?) någon mer som börjat uppdatera jullistan på Spotify än?

I lördags hälsade jag på lite släktingar i uppsala, min kusin anordnade en jättefin rosabandetdag där, kul att träffa alla!

Nu är det söndag och jag har pluggat historia och Engelska. rätt skön dag ändå, med lagom mycket plugg!

Veckan som kommer händer det en del iallafall, och jag är rädda att glömma något.
På tisdag ska jag gå till SYON på min skola
onsdag och torsdag har jag prov och efter skolan på torsdag ska jag till optikern.
Sen är det höstlov veckan efter! Riktigt välbehövligt!

Hälsningar från Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0