Snart får vi ett sommarlov

Ett sommarlov 2010 börjar närma sig och jag önskar mina vänner en underbar och givande sommar. Vad ni än gör så hoppas jag att det blir minnesvärt! Nu har vi gått ett helt år på nya ställen iallafall för dig Agnes, jag hoppas att du kände att du gjorde rätt val och att du har haft ett bra år. Vad det gäller dig Annika så vet jag redan din åsikt och jag hoppas att kommande år skall bli något med engagerat och mer kämparnada i vår klass. Men med ett gott humör och en tro på sig själv stärker denna känsla av att komma dit!

Kram på er mina bästa vänner! Ni sitter där fint i hjärtat på mig! <3

  
Annika                       Agnes                                 Maria


Ett inlägg av Maria Lauenstein Laakso

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0