Utkast: Hej! Idag ...

 

Hej!

Idag har jag ätit middag med familjen på sjöpaviljongen i Alvik, jättemysig resturang, för att fira att min brorsa fyllt 18, att jag slutat nian och mina föräldrars bröllopsdag. jag blev proppmätt, haha!

Som jag tror Maja nämnde i nedanstående inlägg fick vi sommarlov i fredags! sjukt skönt. men sorgligt också. Många som grät, man vet ju inte vilka man ser igen : ( .


På kvällen hade vi klassfest tillsammans med paralell klassen. Maja och Annika sov över hos mig sen. : D

Gonatt
 Kram/ Agnes <3

Kommentarer
Postat av: Maja

Hahah Ja det var lite kul me party! You know what i mean :P:P //Maja

2009-06-15 @ 10:44:51
URL: http://metrobloggen.se/henne

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0