LOVÖN

Klassen sista resa, det var till Lovön... Det var jättekul.

 


Här gillas Agnes kort som vi har haft i hela 9:an. (ovan)


Sedan satt vi vid elden och hade det jättemysigt.... Det blev lite spökhistorier och annat smått och gott. Josefine berättade om någon sägnen som handlade om "Det svarta fåret" Hängde inte riktiskgt med på hela historien med det var någon snubbe som brukade döda sina får och människor med motorsåg och nu sägs det att han har blivigt en gengångare och spökar här fortfarande.

Det roliga var att när vi satt i tältet och tittade på film  (The Omen 2)  så hörde vi någon som drog igång en motorsåg och den första minutrana var jag faktiskt lite skrajsen eftersom att Alex och Danne sprang i väg för att avslöja dem som drog igång motorsågen. Efter ett tag började dem skrika eftersom att dem hade följt ljudet och sedan blev det knäpp tyst. Hahaha det var lite Scarry faktiskt. Dem sa att det var Josefines brorsa som försökte skämma oss. HAHAHAHAHAH

 GODINGARNA...


På morgonen idag så såg man som små korvar som bara låg och sov i vindskyddet. Fett sött.

När det var dags att gå hem så kände nog alla sig väldigt sunkiga efter att suttigt vid en eld som spydde rök på oss.
Mitthår var as fett och blött (efter att ha badat) jag stank svätt och luktade rök.  Nu så har jag hoppat in i dushen och blev som en ny männiksa bakom all dirt och så hängde jag upp tältet i källaren som var skit blött. Sedan så sov jag i några timmar eftersom att man inte kunde sova så lände där i tältet.

Vi hade iallfall skit roligt och detta kommer att bli ett minne för livet eftersom att det här var den sista klassresan somsagt.   KRAM på alla underbara människor som var med.

Kommentarer
Postat av: Malin

Svar:jaaaaa!:)

2009-06-10 @ 22:04:05
URL: http://mlnk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0