Leta kläder.... *SUCK*

Igår så var jag i v-by och försökte hitta någon klänning att ha på mig på vigseln (Mamma och Pappa ska gifta sig)

Först när jag gick in på Gina Tricot så hittade jag massor med fint,  (trodde jag) men så när jag provade dem klänningar jag hittat så såg jag somvanligt ut som en FEEEEET jävla flodhäst... Då blev jag på så jävla dåligt humör så då tyckte jag att att jävla klänningar som fanns i hela FUCKING Vällingby var as fula.


Jag blir så galen på alla trasmatte mönster som ser ut som någon skulle ha spytt på dem.


Sedan åkte vi hem och jag kunde inte hålla tillbaka alla tårarna för att ingenting passar på mig längre för att jag är för . . .!!

Men Sedan åkte vi till Kista där vi hittade någolunda fina kläder som jag kan använd, är faktiskt inte helt bekävm i dem.....



Aja här så får ni se hur dem ser ut.


 

Dem vita tajtsen hade jag redan hemma.



// MAJA

Kommentarer
Postat av: sanna

svar: ja men visst :)

2009-06-15 @ 16:22:49
URL: http://sannaknows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0