Hallå där!

Idag på morgonen så har jag övat massa fina sånger i kyrkan. Störst av dem är kärlek Av Nordman, Du vet väl om att du är världefull ( Psalm) Folkviseton "Kärleken kommer" Av Nils Frelin.

Detta gjorde jag för att mamma och pappa ska gifta sig på lördag och då ska jag sjunga dessa sånger (Solo)
Mammas snälla arbetskolega/kompis som är musiklärare står för musiken på vigseln. Sitter nu hemma och inte gör så mycket eftersom att jag är trött! Satt igår och höll på med frågor som skulle vara till fikat efter vigseln. Höll på til halv 3 igår natt, och så vaknade jag vi halvsju eftersom att jag INTE kunde sova. 


Hoppas att ni alla får en trevlig midsommarafton! 

  KRAM FRÅN MIG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0