Jämtland

Hej!

nu är jag än en gång tillbaka för en lite längre mellanlandnig hemma, åker igen på måndag tror jag, då till danmark och skåne med mina föräldrar igen:)

Det var lugnt och skönt i jämtland iallafall även om vi inte hade särskillt tur med vädret, regn nästaqn varje dag och igår åskade det tilloch med så mycket att det började brinna i någon ledning någon mil ifrån där vi bor.
vi hann iallfall med en tur på fjället idag innan det började spöregna igen:)


var ute och fotade lite :)





spöregn





fjällpromenad

jag och mamma

Gonatt
Kram / Agnes  : )

Kommentarer
Postat av: Maria

Beautyful pics... =) Hur lnge är du hemma?

2009-07-16 @ 15:02:40
URL: http://metrobloggen.se/henne

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0