jag är hemma!

Hej!

Nu är jag hemma efter tre underbara veckor i Oxford!
Tiden har bara usat förbi och jag har gjort massa roliga saker :)
min värdfamilj var jättesnäll, de hade två barn och bodde nära centrum så det var perfekt!

Jag har haft det jättebra men när jag ringde mamma och pappa efter en vecka kunde jag inte hålla tårarna borta. in för att jag ville hem eller därifrån, bara för att jag saknade dem!

jag också shoppat massa, hehe, fast  mycket var pesenter. men jag köpte lite böcker och lite kläder och första och sista  O.C. boxen :)

just nu orkar jag inte lägga upp så mycket bilder, vill bara gå och lägga mig och imorog åker jag till jämtland! kommer hem på onsdag

                               
                                Vi hade aktiviteter i olika parker på kvällarna
                             


                                      
                                       Vi hade disko två gånger i veckan 

                                      
                                      det här och några mackor bestod vår lunch av varje dag
           

                                      Gonatt& kram/ Agnes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0