Hem, ljuva hem!

Hej!

Försökte klura ut ett sätt att göra ett snyggt inlägg med coola bilder som var snyggt arrangerade och grejer men sen insåg jag att paint inte var något bra program att redigera i : P
Another day.... maybe

Så det fick helt enkelt bli ett vanligt inlägg rätt och slätt.

Jag har iallafall haft 8 superhärliga dagar, först i Danmark, bornholm 4 dagar sen skåne och farmors gamla sommarstuga i 4 dagr till, jag och mamma kom hem idag, pappa är fortfarande kvar.

Tänkte iallafall lägga upp några bilder:

 
Danmark                                                                              Skåne, innan minigolfen som jag faktisk vann för en gångs skull!

ha det bra!
Kram och gonatt / Agnes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0