Torsdag

Hej!
Torsdag idag och mindre än en vecka kvar till skolstarten, sitter just nu i min säng och läser sista boken i Twilight/ kollar på oc/ läser bloggar, men jag borde egentligen sitta  ute när det är lite sol, men det är molningt också så känns  ju inte sådär jättelockande, jobbiga väder : /
imorgon åker jag till skärgården och är borta över helgen :D
tänkte också passa på att säga att jag har skaffat en till blogg :P agnesagnes.devote.se
kolla gärna in den, självklart kommer jag även fortsätta på den här bloggen:)
nu måste jag packa inför imorgon och publicera det här inlägget så jag får se om bokstäverna är lika stora i bloggen, de är jätttestora när jag skriver inlägget iallafall, skumt, inte för att det är fult men skumt
hejdå Kram / Agnes


Kommentarer
Postat av: Agnes

hm, det här inlägget blev lite weird

2009-08-13 @ 15:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0