Så har skolan börjart igen då

nu har skolan satt igång igen, känns helskumt att inte gå i samma klass längre men jag har redan börjat trivas i min nya:)
Allt känns fortfarande väldigt nytt och jag känner ju inte alla än.
men hittills är allt bra : )
igår och idag skulle vi mest lära känna skolan men imorgon börjar det på riktigt, sovmorgon till 20 över tio sen sätter det igång med en rivstart med matte, hehe, hoppas jag överlever : P
jag är iallafall nöjd med mitt schema, den senaste tiden jag slutar är halv 4 så det är ju inte så dumt ; )
Maja, hoppas allt är lika bra för dig!

Kram!


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-08-20 @ 17:55:42
Postat av: Maja

Tack ! Det har varit en jätte bra dag! Klasse verkar så lung! Jag njuter! Hoppas allt går bra för dig också! KRAM

2009-08-20 @ 17:56:47
URL: http://metrobloggen.se/henne

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0