Sommar forever tack!



Hej!

Även denna dag har tillbringats med Josse : ) det känns som om vi bara ätit hela dagen haha, vi köpte jordgubbar och glass och bakade tigerkaka : P

Imorgon ska jag vara med Maja (maria) : ) Imorgon åker även min brorsa till frankrike i 3 veckor så jag ska upp tidogt och säga hejdå. själv åker jag till Oxford på fredag : ) haha, nu ska jag minsann lära engelsmännen hur man dansar runt midsommarstången : P

vet inte om jag hinner lägga upp något inlägg imorgon, men isåfall får jag säga hejdå nu, HEJDÅ!
ses om tre veckor : )

Ha det bra! kram och gonatt /Agnes!

Kommentarer
Postat av: Maja

Snacka om vilka sommar bilder du har tagigt!

2009-06-18 @ 09:06:20
URL: http://metrobloggen.se/henne
Postat av: josse

och hur man skickar mat över bordet :D

2009-06-18 @ 11:38:55
Postat av: Agnes

svar till josefin: haha, precis :D "please"

2009-06-18 @ 22:29:57
URL: http://mittpunkten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0