Jag som jag är

Tja ni som läser bloggen. Ni undrar kanske vem jag är. Jag kan berätta att jag är den tredje personen i den här bloggen ,Annika.Jag har ej skrivit på den här bloggen förs en idag. Så nu tänkte jag faktiskt börja blogga lite.En liten kort redovisning av mig själv kommer här. Är sjuton år , älskar musik.Om man ska prata en VISS MUSIk (som  så många pratar om,om ni vet vad jag menar)som jag gillar  så kan jag säga så här. Allt från tecno till rock I Love.När det dock närmar sig till skrik rock och man knappt hör melodin då tycker jag  ENLIGT MIN mening att det ej är musik längre. Ni skrik/hårdrockare får tycka vad ni vill förstås.Men som dom säger , ärligt är härligt:P Och det är en av många saker jag kommer skriva om. Det jag kan berätta om mer är att jag stammar ej sådan stammning som kommer när man är nervös.Utan jag stammar varje dag.Detta anser jag inte som ett handikapp.Jag tänker och jag handlar precis som omjag skulle vara en av er som inte stammar.Detta har gjort att jag är väldigt blyg.Det kanske inte kommer att synas här på bloggen men i det verkligheten är jag det.En sak till som ni ska veta att dessa som ej accepterar min stammning och ej ser vilken (risk för att vara ego)FANTASTISK person jag är under behöver ej ens komma nära mig Om ni mår så dåligt av se mig stamma. För jag behöver inte sorjsna eller bäsvärande blickar.Jag behöver personer som kan lyssna på mig och acceptera mig för den jag är.                                                                                              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0