trevlig helg

Hej!
nu har jag verkligen inte uppdaterat på länge, varken här, på bilddagboken eller min andra blogg. livet rullar iallafall på, skolan går bra och jag har bara en inlämning och ett prov kvar innan lovet. borde sitta här och skriva svenskaarbete eftersom det trots allt var därför jag satte mig vid datorn  istället sotter jag  och följer matchen på aftonbladets hemsida.
annars har jag dansat idag, det var jättekul! vi dansar till michael jacksons thriller nånj zombieliknande dans, vi fick till och med lite publik i slutet:)
apropå zombies blev stan invarderat av dem tidaigare idag

http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/inrikes/article5938507.ab

Tryck på länken så kommer ett filmklipp upp, det handlar om snowboard åkning också men spola fram en dryg minut så kommer zombie walken : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0