Sömnig...

Dålig natt igen pgd av samma sak som förra gången, eheh så går det när man är beroende av nässpray.

Läste en humorbok eller vad man ska säga som kallas för DAGENS PUCKO!
 Hahah den är juh bara för bra!

 Igår hittade jag denna lilla fjärill i badrumstaket, den var så söt så varför inte fota den?

Jag döpte den till Mikey!

Så här skulle jag vilja säga eller uttrycka mig:

"Död eller ej

ingen kan nog veta det om dig

Använd dina vita vingar

och fly bort dit kärleken klingar

Allt det som vi hör och ser

vad är det egentligen det ger

Vill bara veta

att mot godhet du streta

Död eller ej

det vet nog ingen om dig

Men njut av lugnet där du är

och innom oss vet vi att du alltid är här"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0